A1
遠方響起了 七點半的鐘
時間剩五秒 小綠人跑動
腳跨向水泥路 一台賓士經過
我只能倒退 看車潮如龍

飛奔到教室 遲了十分鐘
台上的臉孔 四眼的惡魔
手翻開了書包 瞬間定格冰凍
我的課本啊 沉睡家裡頭

B1
為什麼 神沒有眷顧到我
每一天 都讓我嘗盡苦頭
事情沒有那麼嚴重 記取教訓別再犯錯
跌倒以後 起身再面帶笑容

C
Tomorrow will be a better day,hey!
All that you need, will be OK.
It will be settled down, plz don't think too much
cuz tomorrow will be a better day.

A2
天氣好暖和 想賴床不動
手機在播送 早晨的鬧鐘
眼看著那時間 有一點怪怪的
我的老天爺 時間被調錯

提著公事包 早會已錯過
主管的眼神 尖銳地穿透
頭轉向另一邊 灰色的辦公桌
我望著那堆 公文紙低頭

B2
那夜晚 我對天空這樣說
人生呀 怎會這樣我不懂
世界沒有那麼殘酷 做好自己才是成熟
失敗才會 知道要怎樣成功

C
Tomorrow will be a better day,hey!
All that you need, will be OK.
It will be settled down, plz don't think too much
cuz tomorrow will be a better day.

D
Life is full of troubles.
Life is full of worries,oh!
But life is also full of surprise,yeah!

C
Tomorrow will be a better day,hey!
All that you need, will be OK.
It will be settled down, plz don't think too much
cuz tomorrow will be a better day.

Tomorrow will be a better day,hey!
Everything will be OK.
Just make your smile up and, plz don't think too much
cuz tomorrow will be a better day.

You don't have to think too much,
cuz tomorrow will be a better day.

 

主旨很簡單 就是遇到挫折別害怕 要繼續向前進

只要勇於面對挫折害怕 明天總有機會比今天更好一些 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 彩音♬ 的頭像
    彩音♬

    ♫Second Round Paradise♩

    彩音♬ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()